Denmark Runners

1

Aktive brugere? (Read 435 times)

BLinn


    Hejsa... Der er godt nok ikke mange aktive danske brugere af denne platform? Forstår det ikke helt fordi den er godt nok godt skruet sammen i forhold til hvad jeg kender af danske løbesider.
    Best Regards Bo
      Har først selv lige opdaget User Groups....selvom jeg har haft en profil i siden august.

      One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see.

        Hej.... Her er endnu en aktiv bruger Smile Synes runningahead.com er rigtig god som en slags træningsdagbog, og samtidig giver det også godt med motivation og se hvor langt alle i andre løber. Mads
          Jeg har brugt Runningahead et par år nu. Brugte tidligere Dourun, som egentlig er ok. Men jeg savnede nogle funktioner. Kan kun anbefale denne site. Især er supporten helt fantastisk. Men ellers bor jeg i Greve, men løber for Rødovre AC. Næste mål er Etape-Bornholm sidst i juli, som jeg glæder mig meget til. Det er nogle rigtig gode løb, og så bliver det jo til en uges ferie på solskinsøen! Derefter håber jeg at jeg får tid til HC Andersen marathon i Odense. Men hvis ikke bliver det bare nogle kortere løb, måske et halvmarathon eller to. Mvh Peder
          BLinn


            Jeg er bare stille og rolig motionsløber der har boet i Århus Nord et par år. Så hvis der er nogen der mangler rute hertil kan jeg fluks dele en bunke.
            Best Regards Bo

              Så blev det 2010. Jeg fik løbet Odense marathon. Blev skadet til Etape Bornholm, men fik da overtalt løbsledelsen til at overføre mig til i år Clowning around Men jeg blev klar til Sydkystmarathon i regn og blæst. Er ved at være klar igen, så må vi se hvordan det går med forårets løb.

               

              Hvad med jer, får I løbet lidt også? Det er meget stille herinde....

                Jeg bruger siden på 3 år og har endnu ikke fundet noget der når denne side tilnærmelsesvis.

                 

                 

                Forstår heller ikke hvorfor der er så få.

                  Hej,

                   

                  Jeg er desværre skadet i øjeblikket, skulle have løbet Hamburg Marathon om små 2 uger, men er ude med et træthedsbrud i skinnebenet :-(

                    Så blev det 2011. Jeg har løbet hele 2010, men har ikke rigtig logget det herinde. Planen er at løbe nogle halv-maraton'er i løbet af i år og så forhåbentlig afslutte med Barlin maraton.

                     

                    Derudover selvfølgelig de mil-løb der kommer i løbet af sæsonen.

                     

                    Mit springerknæ er ved at være helet, takket være de øvelser jeg har fået lavet.

                      Der er da en utrolig aktivitet herinde Smile Nå, men jeg er i gang igen efter et sløvt 2011, afsluttende med Søndersø rundt d. 26. december, hvor det gik ok. 11 km på 46:50. Ikke godt, men heller ikke skidt. Knæet driller, primært fordi jeg ikke holdt fast i mine øvelser da det var ved at være overstået. Tror jeg. Det generer ikke når jeg løber, men det skal jo helst hele helt.

                        Hej "alle"

                         

                        Peder: Ja, det er næsten ikke til at komme til for larmen her i forum Smile

                         

                        Personligt er jeg kommet godt igang igen efter skaden i 2010. Løb í 2011 en PR i hus på 10km (36:40), samt flere andre gode tider på

                        de korte distancer. Planen for 2012 er at løbe 2-3 halvmaraton løb, startende med Motorvejsløbet ved Kliplev i det sønderjydske d. 24/3.

                         

                        Logger stadig alle mine km her på RA, da det bare er den bedste træningsdagbog der findes.

                         

                        Mads

                          Ja, jeg har ikke set noget, der kommer tæt på. Endomondo synes jeg er ok, men ikke prangende. Men det er der, folk logger deres løb.

                           

                          2012 blev ok - jeg fik ikke løbet så mange konkurrencer. Men jeg kom i form, tabte mig en anelse. Så nu går min træning rigtig godt. Jeg havde en skadespause efter at jeg havde løbet lidt for intensivt 10-20-30.

                           

                          Jeg blev så også DGI løberinstruktør Smile som jeg bruger på mit arbejde, hvor vi har en klub.

                           

                          Forfodsløb - minimalistsko - jeg har købt mine første sko, så nu skal jeg til og i gang med det. Glæder mig meget, men skal jo passe på skader.

                            Men jeg går så efter et par halvmaratoner her i foråret, og så KBH maraton til maj. Berlin ville jeg gerne løbe, men der er desværre udsolgt.